Schiphol en KLM verrassen reizigers met Cover Greetings

0

Hartverwarmende reacties in het vliegtuig

Dinsdag 18 november 2014 lanceerden Amsterdam Airport Schiphol en KLM via Facebook, Youtube en Twitter Cover Greetings, een film van een gezamenlijke actie waarin reizigers van KLM op een hartverwarmende en unieke wijze worden verrast.

In Cover Greetings hebben thuisblijvers de mogelijkheid gekregen om een persoonlijke boodschap achter te laten op de hoofdsteun van de vliegtuigstoel van hun vriend, vriendin of familielid aan boord bij KLM. Schiphol en KLM hebben er samen voor gezorgd dat hun persoonlijke boodschap op de juiste stoel in het vliegtuig is gehangen. Resultaat: een onverwacht en hartverwarmend moment voor de reiziger bij het boarden van het vliegtuig en het zien van de speciaal voor hem/haar gemaakte hoofdsteun cover.

Schiphol en KLM hebben met Cover Greetings het moment van vertrek, voor zowel reizigers als thuisblijvers op een verassende manier extra bijzonder willen maken. Cover Greetings betrof een eenmalige actie.

Deze campagne is tot stand gekomen in een samenwerking tussen DDB & Tribal Amsterdam en FHV BBDO. Het creatief idee is ontwikkeld en uitgewerkt door DDB & Tribal Amsterdam.